Realiseer je droombedrijf
Ik vond verkopen een akelig ‘moetje’ en marketing vreselijk lastig. Dat was ik zo ontzettend beu dat ik mijn trots overboord gooide en hulp ben gaan zoeken.
Herkenbaar? Dan leer ik je graag hoe ik mijzelf ontwikkelde tot een authentieke sales tiger.
Ik help je om ook je omzet te verhogen en je ideale klant aan te trekken.
Ik heb ruim 10 jaar ervaring als ondernemer & full time tassen maker van Monsak en heb mijn persoonlijke succesformule omgezet in een training.
Doe je mee? Ik wil wedden dat je nu geld laat liggen!
Achter het succes van Monsak zit mijn zelfontwikkelde marketing formule. Deze zorgt ervoor dat ik fulltime kan leven van mijn tassen.
Ik heb een raak & sticky merkverhaal weten te ontwikkelen die zorgt voor: expert status
constante omzet
moeiteloos verkopen
ideale klanten
eerlijke prijzen
gratis PR
In mijn training leer ik je om meer omzet uit je product te halen door authentiek te verkopen en organisch te groeien.
* zolang te training bestaat
Prijs excl. BTW
(de; m/v/x; meervoud: makerpreneurs)
1. Een ambitieuze maker die haarscherp weet wat de waarde van diens product is en deze moeiteloos weet te slijten aan diens ideale klant
Wat maakt dat je van je passie wilt leven?
In deze module:
• Wáárom je dichtbij huis moet beginnen (je WHY)
• Ik laat je zien dat telling = selling
• Eén ding dat zorgt voor 50% van je succes
Waar doe je het allemaal voor?
Wat is je droom?
In deze module:
• Neem je je creatieve spirit serieus genoeg?
• Hoe kom je uit de Arme Makers Loop?
• Hoe realiseer je een droombedrijf?
Ontwikkel een kompas
In deze module:
• Hoe bouw je een betrouwbaar merk?
• Welke waarden onderscheiden jou van je concullega’s?
• Het geheim van een personal brand
Welk probleem had je waar je een ander ook mee kunt helpen? En wat is je oplossing?
In deze module:
• Jij? Een probleem? Yes, you too! Ik help je hem te ontdekken
• Ik leer je hoe jouw historie je merkverhaal immens kan verdiepen en verrijken
• Een mayor ‘aha-moment’
Hoe ben jij anders dan je concullega?
In deze module:
• Wie vissen in dezelfde vijver?
• Leer je een manier om meer te weten te komen over je klant
• De 3xS oefening die je veel tijd gaat besparen
Wie is je droomklant?
In deze module:
• Ja. Jij bepaald. En je hoeft niet iedereen te pleasen
• Ik leer je hoe je een bizar loyale klant krijgt die jouw product op de juiste waarde kan inschatten
• Waar vind je die klant?
Hoe bouw je een aanlokkelijk aanbod
In deze module:
• Ik leer je hoe je klanten aanspreekt en laat plakken
• Kloppen je huidige prijzen eigenlijk wel?
• Wat is je sweet spot (zoveel mogelijk resultaat met zo min mogelijk energie)?
Ontwikkel haakjes. Hier wordt het praktisch (my middle name ;P)
In deze module:
• Een ongekende tool om moeiteloze content uit je mouw te schudden
• Dé manier om je kop boven het maaiveld uit te steken op het abnormale drukke web
• Wat is jouw secret sauce?
Veel - net niet - trainingen gedaan vóór deze. Ze waren nooit gericht op creatieve ondernemers. Deze wel! Echt een aanrader!
Vind je het lastig om je producten te verkopen op een manier die dichtbij jezelf ligt? Volg dan deze training. Er zit een top formule in waarmee je veel makkelijker je content kunt schrijven & organisch kunt verkopen
Ik ben een eindeloze dromer. Door deze training heb ik geleerd concrete stappen & plannen te maken. Zoals prijs & aanbod. Gun jezelf deze training want je kunt er alleen maar beter van worden!
• Ontwikkel je een heldere & aantrekkelijke sales pitch (mega handig voor op een markt, PR of retail acquisitie) ontwikkeld
• Weet je vanaf nu ALTIJD waar je content over moet gaan (denk aan email, about pagina, social posts, IG bio tekst, blogs enz)
• Krijgt meer zelfvertrouwen en prijs je je product hoger omdat je nu inziet hoeveel het écht waard is
• Ontwikkel je aantrekkelijke aanbod en je kun je meer verkopen aan één – warme – klant
..een A-typische maker die zichzelf moeiteloos kan verkopen. Ik weet mijn product – handgemaakte tassen onder mijn label monsak – op waarde te schatten. Volledig overtuigd breng ik mijn tassen aan de man en kan ik fulltime van mijn passie leven.
Ik noem mijzelf een makerpreneur. Dit is een ambitieuze maker die haarscherp weet wat de waarde van diens product is en deze moeiteloos weet te slijten aan diens ideale klant.
Denken in ‘het complete plaatje’ is mijn natuur. Naast maken denk ik aan branding, communicatie, marketing en een beetje psychologie.
..makers motiveren & inspireren. Daarom deel ik mijn succesformule (mijn Makers Huis Canvas) graag met je.
Ik weet hoe spannend het is om je product aan de wereld te laten zien, laat staan er geld voor vragen. Ik kreeg daar vroeger – onderneem al sinds 2012 – ook de bibbers van. Totdat ik dit huis ontwikkelde.
Ik mistte een business model voor makers. Zoals zo vele van ons dacht ik: ‘Dan maak ik hem zelf wel!.
Wil jij ook 100% zeker van je zaak worden? Doe mee met de training en ik leer het je!
Margriet neemt je aan de hand mee hoe je een fundament bouwt voor je bedrijf. Dit doet ze op een heldere, scherpe en humoristische manier. Het heeft me geholpen in anders denken en kijken naar hoeveel je waard bent. Iedereen die maker is kan hier ontzettend veel aan hebben!
De training heeft me geholpen te achterhalen wat mijn drijfveren zijn en mijn bedrijf richting te geven. De community met fellow-makers vond ik super fijn. Ik ben niet de enige met struggles
Ik ben 100% overtuigd van deze training en geef geld terug als je niet content bent.
Gebruik de training 14 dagen, doe het werk en ben je toch niet tevreden? Dan krijg je je geld terug.
Ik volgde monsak - het label van Margiet - en vond haar content heel inspirerend. De training is heel uitgebreid. Ik vind het nu veel makkelijker om content te plaatsen omdat deze nu helemaal bij mij past. Absoluut niet twijfelen en gewoon doen!
Mega interessant! Ik kan het elke creatieve maker aanraden die een product in de markt wilt zetten. Het tips alles aan van het ondernemerschap gezien vanuit een creatieve maker.Margriet is ervaringsdeskundige en heeft mij in laten zien waarom ik maak en hoe het mij zo gelukkig maakt.
Dit ligt er helemaal aan hoe ver je in je business bent.
Heb je nog niet eerder aan je bedrijf gewerkt (ipv in je bedrijf) dan zul je echt tijd vrij moeten maken voor een goede basis. Ga je jaren plezier van hebben.
Heb je al over dingen nagedacht, zoals doelen of je droom? Dan ga je vlotter door de modules heen.
Ben je al een tijd bezig en heb je een opfrisser nodig? Dan weet ik zeker dat je er vlot doorheen gaat en met hernieuwde focus je merk kunt professionaliseren.
Ik zou je aanraden elke week één dag te reserveren voor zelfstudie.
Je kunt direct beginnen!
Neen, zeker niet. Je kunt ze terugkijken dmv replay in de les omgeving.
Het is wel aan te raden aanwezig te zijn omdat je vragen kunt stellen aan Margriet en leert van je mede makers.
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar één ding weet ik zeker: niets doen kost ook geld. It takes money to make money fellow maker! Zie deze training als een investering in je droom, je leven en je bedrijf. If not now, then when?
Als jij je schouders eronder zet, leert te geloven in je geweldige skill – en de waarde daarvan – dan weet ik zeker dat je deze investering terug gaat verdienen. Je gaan namelijk klanten aantrekken die gewillig hun beurs trekken voor je prachtige product.
De training is in termijnen te betalen met Klarna Betaal in 3 Delen.
Check ook de Werktuig PPO, een subsidie voor ZZP’ers in de creatieve sector die zich willen ontwikkelen.
Ik ben 100% overtuigd van deze training en weet zeker dat je er veel uitzult halen.
Heb je alle lessen binnen 14 dagen afgerond en ben je toch niet tevreden? Dan krijg je je geld terug. Ik doe dit omdat ik 200% geloof in de kracht van dit programma en zeker weet dat je groter uitkomt dan je erin ging.
In elke fase is deze training interessant:
• de startfase: je verkoopt al een product maar je vindt het lastig om de juiste klant te vinden
• de groeifase: je bent al een tijd bezig maar je voelt dat er meer in jou en je label zit wat je – met hulp – naar buiten wil brengen
• de updatefase: je label is aan vernieuwing toe. Je doet al een tijd – met succes – hetzelfde maar het past niet meer bij je. Je merk/doelgroep/aanbod is aan een opfrisbeurt toe.
Ben je product maker, verkoop je al een product maar ben je niet tevreden over de opbrengst. Dan is meedoen heel slim, simpel als dat.
Wil je weten hoe andere makers de training hebben ervaren? Lees hier een lading pracht reviews.
Twijfel je? Stuur mij een berichtje en ik denk met je mee,
* zolang te training bestaat
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |